سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۴

پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت

پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت

دانلود پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت عمومی و متفرقه

-------

پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت
پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 83
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 41 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏درگذشته اشتغال نیروی انسانی در سازمان‏‌‏های دولتی به‏‌‏منظور کسب درآمد مستمر و تأمین معاش صورت می‏‌‏گرفت در حالی که امروزه روند جدیدی در سازمان‏‌‏ها آغاز شده است و کار در سازمان‏‌‏ها معنای جدیدی پیدا کرده است. این امر می‏‌‏تواند ناشی از استاندارد شدن سطح زندگی،افزایش اطلاعات و آگاهی‏‌‏های نیروی انسانی در مقیاس کلی و ایجاد تغییرات در علاقمندی‏‌‏ها و توجیهات کارکنان باشد. کارکنان درخواست دارند در پیامدهای اقتصادی و غیر اقتصادی کارشان تغییرات داده شود چنین به‏‌‏نظر می‏‌‏رسد که نیاز شدیدی به بهترکردن کیفیت زندگی کاری بسیاری از کارگران و کارمندان وجود دارد. در چند سال اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتری توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی، فناوری اطلاعات و . . . به خود جلب نموده است. مخصوصاً افراد دانشگاهی، فروشندگان،‏‌‏نرم‏‌‏افزار، مشاورات و کسب و کارها در این زمینه درگیر شده‏‌‏اند و مفهوم CRM‏ Customer relationship management
‏ را که به معنی تلاش‏‌‏های سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتر به مشتری است، توسعه داده‏‌‏اند، سازمان‏‌‏ها بطور گسترده‏‌‏ای تشخیص داده‏‌‏اند که مشتریان مهمترین دارایی‏‌‌‏شان هستند و به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت‏‌‏هایی که نیاز به مدیریت دارد می‏‌‏نگرند (Piakoyiannaki ‏ 2005‏).
‏«‏طرفداران نظریه کیفیت زندگی کاری در جستجوی نظام‏‌‏های جدیدی برای کمک به کارکنان هستند تا آنها بتوانند بین زندگی کاری و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنند. ادگار و بودینBeaudoin & Edgar ‏
‏ ‏کیفیت‏ ‏زندگی کاری را مجموعه شرایط واقعی کار در سازمان می‏‌‏دانند و معتقدند کیفیت زندگی کاری نگرش و‏ ‏احساس کارکنان از کار خود را بصورت خاص نشان می‏‌‏دهد‏. (Beaudoin & Edgar   برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال رابطه‌ی بین کیفیت ‌زندگی کاری و مدیریت ارتباط بامشتری در سازمان مطالعه موردی شرکت

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.